top of page

HAPPY TEACHERS DAY!

Selamat Hari Guru buat semua guru di Malaysia dan juga di seluruh dunia. Seperti sedia maklum, kita semua memulakan sesi pembelajaran sejak dari pertama kali kita melihat dunia. Ya! Kedua ibu bapa kita juga boleh dianggap sebagai guru pertama yang mendidik dan mengajar kita.

Tetapi tidak dinafikan juga, guru-guru di sekolah turut membantu dan berusaha mengerah tenaga demi menjadikan kita semua acuan yang terbaik walau akhirnya keputusan tetap jatuh di tangan kita samada ingin mejadi seorang modal insan yang terbaik atau sebaliknya.

Sudah pasti kita semua terhutang budi terhadap mereka (guru-guru). Bagi mengenang jasa mereka, mari kita sama-sama saling mendoakan antara satu sama lain. Selain itu, bagi mereka yang mempunyai masa lapang, digalakkan untuk anda pergi melawat atau menziarahi guru-guru yang pernah mengajar kita.

Akhir kata, kami dari keluarga Kereta Sewa GW ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga buat semua guru yang mengajar kami secara langsung atau tidak langsung. Ucapan khas ini juga turut ditujukan buat mereka yang bukan berstatus guru tetapi mengajar kami ilmu yang berbeza.

Terima kasih.


Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page